Monday, January 5, 2009

Road bike??

Its been a while...bukan aku yang tidak mahu update. Tapi mood untuk aku mengarang tu langsung tidak ada..so aku simpankan dahulu...

Sekarang aku dah hampir siap...Sebuah T-Sprint R dan juga component second hand yang aku beli dari kenalan. Huh..pastinya aku tidak sabar nak mencubanya atas jalan raya. Sangat-sangat tidak sabar.

Lepas siap hal aku kat rumah, terus aku hadap roadbike aku... Hehehe. Aku pasang siap-siap, aku tinggalkan part gearing dan housing cable jer. Aku takde cable cutter, kalau tak memang malam nie jugak aku dah keluar test ride...

Proton T-Sprint...sure tidak secantik Cervello or mana-mana basikal yang berada dipasaran sekarang. Tapi yang aku tahu dan pasti, aku akan ride sepuas-puas hati aku.

Esok maybe aku letak gambor...

No comments: